Jeszcze przed wybuchem globalnej pandemii branża e-commerce rozwijała się w tempie 18% w skali roku, ale aktualne prognozy na 2020 rok szacują wzrost sięgający nawet 30%, co wręcz zapowiada nadchodzącą rewolucję.
Jeszcze przed wybuchem globalnej pandemii branża e-commerce rozwijała się w tempie 18% w skali roku, ale aktualne prognozy na 2020 rok szacują wzrost sięgający nawet 30%, co wręcz zapowiada nadchodzącą rewolucję.
COVID-19 radyklanie wpłynął na zainteresowanie poszczególnymi produktami i usługami, co zaowocowało prawdziwym „przetasowaniem” w wynikach sprzedaży. Z najnowszego artykułu naszego eksperta przygotowanego dla Gazeta Finansowa dowiecie się kto wygrał na globalnej pandemii, a kto na niej stracił.
W artykule można znaleźć wpływ świeżej premiery Cyberpunk 2077 na branżę gier, a także poznać dziesięć produktów, których sprzedaż zanotowała wzrosty sięgające do 2600%.
2020-12-10, 16:34
Jeszcze przed wybuchem globalnej pandemii branża e-commerce rozwijała się w tempie 18% w skali roku, ale aktualne prognozy na 2020 rok szacują wzrost sięgający nawet 30%, co wręcz zapowiada nadchodzącą rewolucję.COVID-19 radyklanie wpłynął na zainteresowanie poszczególnymi produktami i usługami, co zaowocowało prawdziwym „przetasowaniem” w wynikach sprzedaży. Z najnowszego artykułu naszego eksperta przygotowanego dla Gazeta Finansowa dowiecie się kto wygrał na globalnej pandemii, a kto na niej stracił.
W artykule można znaleźć wpływ świeżej premiery Cyberpunk 2077 na branżę gier, a także poznać dziesięć produktów, których sprzedaż zanotowała wzrosty sięgające do 2600%.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx