Jeszcze przed wybuchem globalnej pandemii branża e-commerce rozwijała się w tempie 18% w skali roku, ale aktualne prognozy na 2020 rok szacują wzrost sięgający nawet 30%, co wręcz zapowiada nadchodzącą rewolucję.
Jeszcze przed wybuchem globalnej pandemii branża e-commerce rozwijała się w tempie 18% w skali roku, ale aktualne prognozy na 2020 rok szacują wzrost sięgający nawet 30%, co wręcz zapowiada nadchodzącą rewolucję. COVID-19 radyklanie wpłynął na zainteresowanie poszczególnymi produktami i usługami, co zaowocowało prawdziwym „przetasowaniem” w wynikach sprzedaży. Z najnowszego artykułu naszego eksperta przygotowanego dla Gazeta Finansowa dowiecie się kto wygrał na globalnej pandemii, a kto na niej stracił. W artykule można znaleźć wpływ świeżej premiery Cyberpunk 2077 na branżę gier, a także poznać dziesięć produktów, których sprzedaż zanotowała wzrosty sięgające do 2600%.
2020-12-10, 16:34
Jeszcze przed wybuchem globalnej pandemii branża e-commerce rozwijała się w tempie 18% w skali roku, ale aktualne prognozy na 2020 rok szacują wzrost sięgający nawet 30%, co wręcz zapowiada nadchodzącą rewolucję.

COVID-19 radyklanie wpłynął na zainteresowanie poszczególnymi produktami i usługami, co zaowocowało prawdziwym „przetasowaniem” w wynikach sprzedaży. Z najnowszego artykułu naszego eksperta przygotowanego dla Gazeta Finansowa dowiecie się kto wygrał na globalnej pandemii, a kto na niej stracił.

W artykule można znaleźć wpływ świeżej premiery Cyberpunk 2077 na branżę gier, a także poznać dziesięć produktów, których sprzedaż zanotowała wzrosty sięgające do 2600%.
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2022.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.